Wat zijn de taken van een huismeester, en hoe kom ik er achter?

Ik woon in een flat waar een huismeester aanwezig is op papier Wat zijn zijn taken hoe kom ik er achter

2 weken geleden
criseyde
2 weken geleden
Vraag het bij je verhuurder
tinus1969
2 weken geleden
Idd verhuurder vragen welke taken die de huismeester heeft gegeven.
ronron1212
2 weken geleden
Als het een flat is die van een coöperatie is dan is dat iets tussen de werkgever en de werknemer dus waarom zou jij dat moeten weten?
klep
2 weken geleden
Omdat er een grote puinhoop is betreft afval Een schoonmaakbedrijf maakt niet of slecht schoon Is dat ook niet een taak om controle uit te oefen wat het schoonmaakbedrijf
moet doen in 1 week en daarbij ramen lappen om de zoveel tijd trappenhuis vloeren wat is hierbij zijn taak
tinus1969
2 weken geleden
Ik zou geen moeizame discussie aangaan mbt de taken van de huismeester, maar systematisch bij de verhuurder klagen mbt afval.
ronron1212
2 weken geleden
Klacht bij de eigenaar en niet bij de huismeester.
LeonardN
2 weken geleden
Een huismeester kan je altijd even aanspreken om iets te bespreken aangaande je huurwoning/omgeving. Wellicht kan deze dan vertellen dat hij daar al mee bezig is, of de woningbouw.
Wellicht ook handig een evt. (lid van de) bewonerscommissie erop aan te spreken.
LeonardN
2 weken geleden
(niet omdat het de taak is van bewonerscommissie, maar omdat zij er wellicht ook al mee bezig zijn)
ronron1212
2 weken geleden
@LeonardN dan moet er wel een commissie zijn.
LeonardN
2 weken geleden
Daarvoor heb ik het woord evt. (eventueel) gebruikt.

Antwoorden (1)

Huismeesters zijn hét aanspreekpunt voor bewoners, houden kleine reparaties, houden zich bezig met onderhoud van algemene ruimtes, spreken bewoners aan op hun woongedrag, maken meldingen van storingen aan de juiste instanties en houden toezicht op de werkzaamheden en het controleren van technische installaties.
2 weken geleden